Fredag

Godmorgon..
Är vrålhungrig och maten är slut. 1250 g kvarg har jag ätit på 3,5 dag. Hjäälp
Nu måste jag hem. Denna vecka har som tur är gått väldigt fort och det är jag glad över.
Idag vill jag träna och...Gå på bio? Det hade varit mysigt.. Men orkar inte åka ända till Ua
för att se en film och sen fara hem igen. Tänkte även sätta mig och skissa lite på min kommande
tatuering. Såfort denna är klar bokar jag en ny tid för ett nytt ställe. Jag visste att jag inte skulle
kunna sluta. Hursomhelst.. De ska bli skönt att komma hem. Ikväll blir det nog VD istället 
och massa gott! Ska bli skönt att komma till sitt egna rum. Att känna sig riktigt hemma.
 
Jag har inga nya bilder att bjuda på??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0