Framme

Hej på er!
Jag är framme sedan ett tag sedan.. Sitter i sängen och tittar på LOL, filmen med Miley Cyrus och ska plugga lite efteråt sen sova väldigt tidigt. Halv 9 ska jag vara helt klar..

Jag bor alltså inte på skolan eftersom dom inte har såna rum. Jag är inneboende denna vecka och nästa. Sjukt läskigt men ja, efter jag slutade skolan har jag fått sån socialfobi på något sätt och behöver ut haha. Känns dock väldigt konstigt att gå in i köket och "rota" fram kniv och gaffel haha. Men ja.. Mer fokus på körkortet nu. Kan inte förstå att jag faktiskt är här nu.

Just nu äter jag en burk med kvarg och baileys ligger i mitt knä! :)

Man ser på bilden hur trött och stressad jag varit den senaste tiden. Längtar så till onsdag! Och jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0