Försenade inlägg

Heeej
Något allvarligt fel med min app, blir galen! Trott jag har publicerat men tydligen inte.
Igår kom mitt sällskap.. Vi kollade på Nitro Cirkus och åkte till nordby igårkväll för att käka. Som vanligt äter jag så sakta att jag kommer på mig själv vara den enda kvar i köpcentrumet. Dom stängde 9 och där satt vi, 10 över haha.
Imorse började min körlektion kl 7.. Nu är jag död och så förbannad över min lektion och lärare....

Det går alltså jättebra. Men jag får inte röra gaspedalen mer än när jag växlar, och därav får jag köra i 10 km/h och samtidigt säger han att vi går mycket bättre oh fortare fram än väntat.... Åhhhhh

Ikväll ska jag ut! :)
Och nu är det riskettan. Kommer somna. Mina pengar hade jag råkar slänga i papperskorgen igår HAHA så nu har jag och en lärare stått och kollat i papperskorgen och faktiskt hittat dom! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0