En jävla massa mat

Hej på er!!
Jag har varit sämst på att uppdatera..Men också varit bäst på att vara närvarande med mina 
vänner istället. Vilken jävla helg! Helt fantastiskt faktiskt, även om oturen springer med mig 
överallt inimellan åt. Ni får snart lite snabb update om de senaste dagarna.
Jag ska bara äta upp sista kvargen jag har här i knät och kolla vidare på ny telefon.
Måste köpa en ny. Och troligtvis blir det en Iphone 5 SVART denna gång tror jag.. 
Min Iphone blev faktiskt nääästan 1 år. Den blev 364 dagar! Haha. Fan vad tragiskt..
 
 
Ni får en urusel bild på camen. Kolla va mycket maaat! I denna stora hög finns bland annat..
: 6 Matlådor med endast kyckling & wok
1250 g kvarg
pistaschnötter/mandlar
russin
mjölk
ägg
tonfisk
massa proteinpulver
frukt
bacon.. Osv!
En jävla massa mat helt enkelt. Denna vecka blir det stenhårt med bra mat.
Känner mig äcklad av all alkohol jag fått i mig de senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0