En bra Fredag!

HEJ PÅ ER! MASSA POSITIV ENERGI KOMMER LASTAT! :D
Jag är glad idag. Måste bero på att jag kommit hem, fått göra mina rutiner och är slut i kroppen.
När jag kom hem packade jag upp i 1 timme och sedan hängde jag med mamma ner till Ed
och när vi är mitt upp handladet på Konsum slocknar allting. Jag skulle spela cool och orädd
så jag börjar flabba istället.. Ser en tant och hennes gubbe och går fram och säger att vi kommer
dö för att jorden undergång precis börjat.. Varför gjorde jag så!? Tänker jag nu i efterhand haha.
Efter kanske 5 minuter tänds allt och då blev det pinsamt över att jag varit så upphetsad över 
detta så jag går förbi och säger tyst... "De var nog bara en varning.." Yepp. Det coola var
att faktist hela Ed var släckt. Tänkt om Ed drabbas först? Ska jag behöva flytta tillbaka till Ua
då? Nejnej.. Hur som helst. Efter det drog jag till gymmet och det gick förvånansvärt bra idag!
Efter hela 2 veckors uppehåll körde jag 60 kg för första gången i Knäböj och 55 kg i 
hackliften. Jag är väldigt nöjd! Snälla David hjälpte mig på knäböjen. Jag är för kort för att kunna lyfta
av den själv från ställningen. Najs.. Nu vill jag bara öka mer mer mer! Jag körde alltså 10
kg mer än min egna vikt på Knäböj idag och att ligga på 20 kg skulle vara grymt. Mitt nya mål!
Efter gymmet gick det väldigt sakta hem.. Hade så otroligt ont i benen och var väldigt trött.
Det kom faktiskt fram 2 olika äldre killar/gubbar på Atlet och sa att jag var väldigt 
stark i benen och då blir man ännu mer peppad! Gladgladglad! 
 
Nu sitter jag här och har precis slängt i mig en köttgryta mamma gjort. Åh vad jag har saknat
hennes mat. Baileys har paxat sin favvoplats (ligga planka på elementet) och jag ska nu
se på Vampire Diaries avsnittet för andra gången idag. Imorse fick jag avbryta för skjutsen
hade kommit. Men jag lipa seriöst när jag gick utanför dörren hahaha. Lite känslig? Nejdå.
 
Hoppas ni får en toppenfredag. Jag ångrar inte en sekund mitt val att bara sitta här! =)
EN SAK TILL BARA! JAG HAR NU FÅTT PAPPRENA OCH STÅR SOM EGEN BILÄGARE! 
japp. Detta känns väldigt stort för mig! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0