En bra dag, för guds skull!!!

Hejhej!
Denna dag blir nog bra trots allt. Jag är nu klar för idag och har bara kört 2 lektioner.
Imorgon har jag ingenting och är redo för att åka hem. Jag är mer eller mindre redo säger dom.
Det känns jävligt bra. Att dom tycker jag kör bra och att jag är "med". Nu är bara halkan
kvar på Måndag, sen teori provet den **e och uppkörningen den *e! :D Wohoooo :D
Hoppas fan detta går vägen. Får glädjetårar bara av att tänka på tanken av att få körkort.
För mig är det sååå stort eftersom jag älskar att köra bil + att jag redan har en bil som väntar!
 
Sitter just nu och lyssnar på Sweet Nothing med Florence och Calvin Harris. Bra låt! =)
Väntar på att goa Johanna ska komma och hämta mig för att åka hem, byta om och sedan
dra vidare till Nordby. Hoppas jag har lite pengar över så jag iallafall hinner fixa 1 julklapp!
Har även beställt Iphone 5 svart idag. Ändrade mig och vill ha svart denna gång.
Helg imorgon. Gymmet och äta fritt! Fan, nu är man nöjd haha :D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0