Avslutat kapitel!

Jag tänkte bara gå in här för att säga att.. JAG KOMMER SLUTA BLOGGA. Offentligt! =)
Kommer driva en privatblogg endast för mig själv.. Hoppas iallafall ni får en toppennyår! 
Och såklart en fortsatt bra år. Min blogg kommer ligga kvar orörd för minnens skull!
 
Några av mina nyårslöften är:
♥ Stå upp för saker jag inte tycker ok
♥ Sätta några riktigt bra PB rekord inom träningen
♥ Börja seriös träning inom boxning
♥ Ha klart bubblisen till 17 maj och ställa ut den
♥ Göra klart min tatuering på sidan och förhoppningsvis vara klar med min sleeve till juni.
♥ Besöka Värmland, Grebbestad osv bara för att jag kan ta mig tid själv!
♥ Ha en BRA midsommar för första gången utan några jävla killproblem.
♥ Umgås mer med människor som gör mig glad och vill mig väl.
♥ Sist men inte minst.. MUSIKEN. Detta ska bli mitt år!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0