Världens bästa <3

Idag är det verkligen ingen vanlig dag för idag är det min bästis födelsedag!
Jag hoppas med hela mitt hjärta att hennes dag blir den bästa, även om den blir utan mig hehe.
Skulle göra vad som helst för att ha henne tillbaka hos mig. Men självklart pratar vi varje dag
och det känns som hon är med mig hela tiden ändå. Min allra bästa vän. Du förtjänar det bästa.
 

 
Kan inte förklara hur glad jag är över att vi träffades. Visste från första stund att vi skulle bli bästa vänner. Du har funnits där för mig och lyssnat på saker jag aldrig någonsin skulle kunna säga till någon. Min djupaste tankar och känslor har jag kunnat dela med mig av och du har aldrig någonsin dömt mig. Det är en börda att vi tvingas bo såhär långt ifrån varandra men avståndet ska aldrig få skilja oss åt. Snart ses vi och jag längtar. Har så mycket bilder med dig och minnen jag skulle kunna dela med mig av men det skulle ta sådan tid. Huvudsaken är att du vet hur viktig du är för mig. I love you sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0