Swedish house maffia - Don't you worry child

Godmorgon! 
Jag ska sätta mig ner och börja att jobba vilket minut som helst. Har precis ätit en frukost
som bestod av kesella och bacon, har så dålig fantasti när det gäller mat. Kommer jobba
hela dagen, ska dock ta en paus för att gå ner och sola lite senare. Kl 5 ska jag med bror 
till gymmet eftersom jag behöver lite push då jag inte vågar chansa/satsa fullt ut när jag 
är där borta själv. Kommer troligtvis upp ett inlägg om magövningar som jag fått frågan
om att lägga upp. Skulle vara lättare om jag hade någon som kunde fotografera när jag 
gjorde dom men nu är ju alla i skolan så vi får se hur jag löser detta på bästa sätt.
 
 
Brukar aldrig gilla Swedish House maffia annars men låten i rubriken är grym
Dessutom en väldigt bra träningslåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0