SÖNDAGSTRÄNING

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 8 så jag och min träningshomie kan dra iväg.
Har varit på kusten tillsammans med min underbara mamma idag vilket har varit alldeles underbart.
Har mått jättebra och känt mig otroligt avkopplad trots att mobilen dog när vi väl var där.
 
Igår hängde jag med Joanna och Simon som hjälpte mig med att installera en grej på min dator,
när vi hängt här ett tag blev jag förfrågad om att åka med en sväng till Laxarby av Johan
och Gurra.. Eftersom jag inte hade något annat för mig kunde jag inte se någon nackdel med
att få dricka lite bira och slappna av i en raggarbil (plåtluder som jag är :P) 
På själva platsen var jag inte direkt road men det var roligt att röra på benen lite i annat
syfte än träning. Skönt att träffa folk och inte gro igen hemma. Var hemma runt 3 inatt och
slocknade självklart inte förrän straxt före 5. Ikväll måste jag försöka mig tidigare.
Hade i vanlig/normal ordning egentligen suttit eller varit påväg till Uddevalla nu för att invänta
morgondagens skoldag men så blir det ju såklart inte för mig. Jag får hitta fördelar i att ha
sovmorgon istället och se det som en möjlighet för mig att göra andra roliga grejer.
Som att städa rummet haha. Ska lägga upp ett nytt träningsschema imorn (har varit lite
svårt när jag ibland kört själv och sen haft 2 träningspolare med mig olika dagar)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0