SKA MAN HA EN BIL, FÅR MAN GÖRA EN BIL!

Som jag lovade lägger jag upp lite bilder från första "grejar-dagen" med bubblan. Min älskling som kommer bli världens bästa bil. Och självklart vill jag inte ha den alls som alla andra och definitivt inte någon färdig bil. Denna älskade pärla köpte jag för snart 2 år sedan och i vår ska den vara helt klar. Vet precis hur jag vill ha den och jag vet att många kommer bli chockade. Jag och min bror började smått häromdan. För er som är intresserade att veta så fixade vi till ena tröskeln som det heter. Då vi kapa bort gamla rostiga bitar och svetsa och slipa till nya som vi sedan ska spackla över och lackera. Min första svetsning och nu kliar det bara i fingrarna, vill greja!!
 
 
Redo för att mecka haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite rastlös haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0