PÅVÄG IN TILL STAN

 

Hejhej! Bloggandet går inte så jättebra märker jag haha. Lite update skulle väl varit : grejat med bilen, tränat, ätit, sovit, umgåtts med Ellie, umgåtts med Sofia, varit med baby. Och nu är jag påväg in till Uddevalla efter att ha tillbringat min natt i munkedal. Blev hämtad på kampen igår och sedan tog vi en sen kvällspromenad på strandpromenaden. Igår innan jag åkte till Uddevalla träffade jag Sofia för att ta ut håret och umgås. Saknar alla tjejer från klassen så mycket <3 gör ont i mig att dom kommer börja utan mig den 20e augusti. Hursomhelst blev det iallafall ett magpass igår vilket jag ALDRIG brukar genomföra eftersom jag bara kör lite situps ibland men aldrig ett specifikt pass för magen för jag avskyr den muskelgruppen haha. Ont som baredenn idag men det beror ju såklart på att Emil ska envisas om att kittla mig stenhårt hela tiden (avskyr att man inte kan sluta skratta för att det kittlas fast man egentligen dör inombords!)

Ha en bra dag med er! Imorn lovar jag att lägga in bilder från när vi grejade med bilen. Första gången i mitt liv som jag svetsade! Kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0