Måndag

 
Hej allihopa!
Jag är trött och ännu sjukare tror jag, fan också. Jag måste iväg till boxningen imorn..
Vår tränare berätta förra träningen att man skulle säga till om man ville slå ut aggrissioner osv
så får man gå upp i ringen med henne och så får man slå på mitsar. Skulle vara rätt skönt imorn
och just därför tänker jag köpa en säck såfort jag får pengar som jag kan ha på rummet. 
Idag har varit en lugn dag. Gick ner mot Ed förut, hängde med Fröding och Joscha till pizzan
sen åkte jag och mamma ut och övningskörde. Fan vad jag älskar att köra bil det är det bästa!
När min bubbla är klar och jag är färdig med körkortet kommer jag ta många turer själv.
Vi övade på dragningsläge och jag klara så HELT stilla en bra lång stund. Så vi var nöjda.
När vi kom hem kom Trude hit och vi bestämde oss för att dra ut och fotografera.
Fixade allt och drog ner till Ed med elcykeln (haha.) och ställde oss vid Stora Lee för att
fotografera. Då kommer en gubbe som pratat med oss innan och sagt att min hatt var fin
osv vilket vi inte tänkte speciellt mycket på. Han kom och slog sig ner när vi skulle fota
varandra vilket kändes väldigt konstigt. Han pratade om Ed och att han bodde i sin husvagn
vid vattnet på sommrarna. Sedan frågar han om vi ville med honom ner och dricka vin
i hans husvagn? Och han var 60, norsk och alkoholpåverkad så det kändes jävligt märkligt.
SÅ vi tog vårt pickochpack och gick. Kameran dog ändå så kvällen blev ganska misslyckad.
Men vi knäppte kanske 3 bilder. Så här får ni en iallafall. Nu ska jag titta på Vampire
Diaries och älskade Damon hihi. Har fått en liten crush igen, en sån jag hade på 
Robert Pattinson för några år sedan. Men Wentworth Miller kommer alltid vara the one.
Gonatt med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0