LÅNGT INLÄGG

Jag ångrade mig! Lovat mamma och pappa att jobba imorgon och eftersom jag glömde ta med
mig mobilladdaren till Anders gick jag hem efter filmen ifall jag skulle riskera att försova mig.
Ska ta tummen ur nu och få tillbaka rutinerna, och ja! Jag vet att jag varit sjuk och måste ta det
lugnt. Men jag blir ju så rastlös så orkar inte bry mig mer. Sett blod i alla möjliga olika former
i mun och näsa de senaste dagarna så är så trött på det. Immunförsvaret är bara till att slänga
i sjön. Räcker någon petar på mig numera så är jag tillbaka på ruta ett igen. Jag längtar till
den dagen jag är frisk igen och jag ska aldrig nånsin klaga över en influensa igen. Lovar.
Och imorn ska jag testa på gymmet lite lätt igen, har längtat så mycket att ord inte kan beskriva.
Längtar så till boxningen på Tisdag. Hatar att bara vara hemma, blir så rastlös. Kan inte förstå
hur jag klarade mig utan de i Uddevalla. Det har ju alltid varit en liten del av mig.
 
Sov hos Joanna igår och hade tjejkväll. Behövligt och bra. <3
Idag gick jag till skolan och träffade tjejerna i klassen, kan inte förklara hur mycket jag tycker
om dom. Hur glad dom gör mig. Fällde många tårar den första stunden. Skulle göra vadsomhelst
för att tvinga mig upp ur sängen i ett kallt rum i Uddevalla varje morgon, bära på tunga väskor,
vänta mellan lektioner och gå hem i snöstorm bara för att få vara med dom. Så mycket vill
och saknar jag det. Och att Hanna skulle vara kvar. Man inser vad man har när det är borta.
För att inte gå in i deprission åkte jag iväg och träffade Natha. Henne har jag också saknat
så in i bomben. Fan va det tar på krafterna att sakna alla jämnt. Önska tiden räckte till.
Jag hon och Sebbe åkte till Torp en sväng och sen var det dags för mig att åka hem igen.
Ikväll har jag träffat Trude och sett film med Anders. Nu ska jag se Vampire Diaries.
 
 
Älskade mamma. Jag vill bli som dig när jag blir stor.
Så klok och underbar. Älskade mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0