I need a hero

Hej!
Jag har vaknat till liv nu trots omständigheterna, blir nog bara sjukare och sjukare?
Har iallafall packat ner medicin och ombyte till Ua, drar runt 3 men först ska jag se om jag orkar
sola. Vet att det är idiotiskt när jag är sjuk men jag blir nästan rädd när jag ser mig själv just nu hehe.
Sen ska jag även fixa nya naglar idag, också en idiotisk grej egentligen då vi ska börja ordentligt
med bilen och därav trasiga naglar men jag gör mest detta för att unna mig själv. 
Ska även beställa tandblekning och X-lash denna veckan för nu vill jag göra något med mig själv.
Och det bästa man kan göra när man inte är så glad är att skämma bort sig själv :)
Snart kommer det upp ett till inlägg som är lite viktigare än detta!
 
 
Dagenssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0