Gravity hurts

Hejhej!
 
Dagen har känts sååå lång men det måste bero på att jag gick upp alldeles för tidigt än vad jag orka.
Boxningen var precis lika kul idag! Fick med mig Evelina så vi tog bilen istället vilket är mycket lättare.
Jag gillar verkligen dehär med boxning. Självklart blir jag helt slut i kroppen, men jag får ut sååå mycket
psykiskt utav det. Gör mig av med så mycket aggrissioener som ligger och skaver. Och sedan blir
jag lite extra känslosam efter jag tränat. För då släpps alla känslorna fria. Igår när jag träna var det
nästan att jag fick hålla mig från att inte gråta? Haha. Säkert bra! Jag ska iallafall fixa medlemskort
och försöka få in en dag till i veckan. Hursomhelst! När jag kom hem sjöng jag faktiskt lite vilket 
inte inträffar så väldans mycket längre. Men det var skönt tills jag kände av att jag fått både feber
och halsont. Ligger iallafall här nu och väntar på att skriva klart för att sedan se Vampire Diaries
som jag laddat ner. Tänkte jag får ge det en chans istället för Prison Break även om det är det
absolut bääästa jag vet. Imorgon har jag inga superduper stora planer mer än att träna med
Joanna. Helgen börjar närma sig och det är ju faktiskt Monsterrace! Jag gillar den helgen :)
 
 
Tänk vad jag ska åka hit nästa sommar när jag har bil och körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0