Godmorgon?

Godmorgon?
Jag vet att jag fortfarande är lite sjuk då jag tydligen har något virus. Hostar som en idiot och
pratar konstigt. Men jag tror inte det är på grund av det som jag är så öööverdrivet trött och orklös.
Jag somnade om! Igen och igen och igen. Vill ingenting idag. Bara ligga kvar här men det går
inte. Ska ta mig i kragen och dra ut till Motor4u för lite sällskap. Ska på möte denna veckan som 
troligtvis hjälper mig att skynda på om ett bra jobb här i Ed. Imorgon är det boxning och jag
hoppas verkligen jag är pigg till det så jag kan åka. Ska till Joanna på Torsdag men bortsett
från det har jag inget planerat denna vecka och det är så otroligt skönt.
 
Ha en bra dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0