Fredag

 
 
 
 
 
Var egentligen tänkt att jag och Ellie skulle till Gbg/Liseberg idag och se på Amaranthe men så blev
det ju såklart inte. Och nu sitter jag här och funderar på rättvisan med att jag fyller så sent på året att
jag missar alla utgångar hela sommaren. Hade kunnat hängt med tjejerna till nya krogen idag men
såklart fyller jag för sent. Det får tas igen när jag fyllt. Annars då? Gör inte ett skit för att vara mer
bokstavlig, ska ut och övningsköra snart och troligtvis beställa god mat. Imorgon ska jag jobba och
sedan hoppas jag Joanna kommer hem så vi kan göra denna helg liiite värd iallafall. På måndag
börjar alla skolan utom jag, känns knepigt och jobbigt men what to do. Ska lägga mer energi på annat.
Hoppas ni får en fin kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Sjukt vad vacker du är Sofia!

2012-08-18 @ 16:21:33
URL: http://klaramiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0