EN JÄVLIGT BRA TISDAG!



 

Påväg hem från ett sjuuuuukt roligt pass. Idag körde jag och Emelie boxning i Åmål och det var så jävla kul! Var helt slut efteråt och har lärt mig såå mycket. Och va sjukt mycket bättre det är att ha någon som pushar och skriker än att få köra på egna villkor för då ger man upp så lätt. Sista grenen skulle vi ge 60% sedan öka till 80% och slutligen slå 100% allt vi kunde på säcken med stabil ställning och jävligt mycket styrka. Kändes som min kropp kämpade för sitt liv och jag slog på allt som gjort mig ledsen och frustrerad de senaste. Är så tacksam för att jag fått testa detta. Och från och med nu blir det boxning varje tisdag OCH träning 6 dagar i veckan. Jag är inne i en period nu som jag behöver andas ut, ta i och få ut mycket känslor. Känner sånt behov av sällskap och närhet men samtidigt är det så mycket ilska som ligger och skaver inom mig. Detta kan bara bli perfekt! Dessutom är jag ledig på tisdagar så det passar superbra!!

Hemma är jag kl. 10 och då blir de mars isäng, för imorn bitti ska jag upp 5-6 för att åka med pappa till Göteborg på jobb. Andas in denna dag med lite rascal flatts i öronen och hemma väntar ett helt nytt sminkborttagningsset som underbara mamma fixat idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0