DÅLIG DAG

Hej igen! Jag skriver av mig lite men ska sätta mig vid datorn imorn. Är just nu påväg till Trollhättan med mamma och mormor för lite kalas. Jag har varken sminkat mig eller klätt upp mig men jag hoppas dom tycker om mig ändå hehe. Ska vidare till Joanna sen för att avnjuta taccos och en bra film! Ska bli häääärligt. Känner mig piggare idag och har därför kört ett gympass. Dock tillkom väärldens värsta magvärk efteråt! Blää. Imorn är det bröllop för en i släkten och jag har inte en susning om jag ska följa med? Känns lite sådär halvt bra så jag kommer nog ta mig en redigt lugn helg. Idag känner jag mig ledsen svag och skran. Även om jag har vant mig vid min "sjukdom" som jag egentligen inte ens skulle vilja kalla de så slår de mig ibland och jag blir dunderledsen. Jag blir så frustrerad och äcklad att jag inte ens själv vet vad jag skulle kunna påverka. Jag har ont i kroppen och tycker inte om att känna ben som sticker ut pga undernärdhet. Jag har nu snart spytt ständigt i 300 dagar och jag vill bara kunna ha en liten aning om vad som är fel. Vill kunna ta ut mig till max på gymmet, vill kunna njuta av en middag utan att känna att det kommer upp. Ville bara lätta de tunga huvudet på lite tankar.. Ibland blir det lite för mycket och idag är en sådan dag. Jag är iallafall glad att jag palla mig till gymmet även om de va en av de sämre passen. Hoppas ni alla får en bra dag! Imorn kommer troligtvis ett grymt inlägg som jag tänkt publicera ett tag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0