En otroligt bra dag!

Hej på er goingar!
Jösses. Äntligen en riktigt bra dag! Gick upp svintidigt trots att jag som vanligt somnade sent igår och
sedan var det bara att gilla läget. Åkte mot Vänersborg med mamma och hade tänkt plugga på teoriprovet
på färden dit men hade glömt sticket. När jag väl kommer dit är jag vääldigt försenad och har 5 min på
mig att ta kort, gå på toaletten och göra mig redo för provet. Jag vill lova er att är det något jag varit säker
på i mitt liv den senaste tiden, så var det att jag ALDRIG skulle klara det på första försöket. BUT I DID!
Jävlar. Ja hade tänkt lura mamsen när jag kom ur rummet men de gick inte för efter 2 sek sprutade
glädjetårarna och jag grät nog i 40 min efteråt. Det har varit en sådan otroligt lättnad för mig då jag 
inte är orolig för uppkörningen känns det som jag är nästintill klar TILL MITT FUCKIN KÖRKORT!! :D
Jävlar. jag har väntat som en tok på det här ögonblicket sedan jag varit väldigt liten och haft stora planer.
 
Vi åkte vidare till Överby. Sedan hemåt. Och ikväll har jag hängt på gymmet. Körde ben idag vilket gick
bra. Sedan har vi bara tittat Die hard och nu måste jag sova eftersom jag ska köra till Gbg imorn kl 9
för att hämta pappas kompis på flygplatsen, som varit borta i snart 2 år! Kind of fun :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0